Citymail | shipping smarter

oktober 2014

Consument vindt late bestelling onzin

Bestellingen na 21.00 hoeft voor de Nederlander niet.

Meer

Supply chain moet naar de cloud

Supply chain partners hebben de keuze uit een groot aantal koppelingen via bijvoorbeeld Electronic Data Interchange (EDI), EDIFACT, cXML, ebXML en portalen, maar dat kan aardig complex worden als bedrijven niet dezelfde systemen gebruiken.

Meer

Nieuwe regelgeving etikettering geldt ook voor webshops

Vanaf 13 december 2014 zijn verkopers verplicht om te voldoen aan de Verordening betreffende de verstrekking van voedselinformatie aan consumenten.

Meer

Zo verdient u geld samen mét leveranciers

In de praktijk kom ik dagelijks voorbeelden tegen van ondernemingen die niet inzien dat er een groot verschil is tussen 'geld verdienen aan leveranciers' en 'geld verdienen mét leveranciers'.

Meer

In 3 stappen beter online zichtbaar

Meer dan 20 procent van de zoekopdrachten op Google zijn gerelateerd aan een locatie. Hierbij gaat het meestal om zeer relevant zoekverkeer dat kort na de zoekopdracht lokaal in actie komt.

Meer

Zes uitgangspunten voor een beter klantbereik

De wereld waarin klanten opereren verandert razendsnel. Service design helpt om de klant aan het bedrijf te binden. Maar hoe doet u dat precies?

Meer

Mobiele e-mails en remarketing: succesvolle contactmomenten met je webshopklant

Wereldwijd is 1 op de 5 mensen eigenaar van een smartphone en 1 op 17 is eigenaar van een tablet volgens de statistieken die BI Intelligence heeft verzameld.

Meer

DHL opent duizendste op- en afhaalpunt

DHL heeft zijn duizendste servicepunt in Nederland geopend en verandert de naam van die servicepunten in Parcelshop.

Meer

Incoterms

“Wie heeft hier aanwijsbare schuld?” “Ik niet!” zegt de Braziliaanse leverancier.. “Maar ik ook niet!” zegt de Nederlandse koper

Meer

De keerzijde van affiliate marketing

Affiliate marketing kan een belangrijke bijdrage leveren aan het genereren van traffic en creëren van omzet. Maar wat als affiliates het niet zo goed met uw bedrijf voor hebben en de opgebouwde merknaam op slimme wijze willen misbruiken voor hun eigen gewin?

Meer

Pagina's