Citymail | shipping smarter

maart 2015

Tevredenheid op bestelling

Als we precies weten wat burgers gelukkig maakt in hun contact met ons, kunnen we onze hele organisatie richten op die elementen die daar het meest aan bijdragen. Zo kun je de hoogst mogelijke tevredenheid realiseren.
Meer

Verklaard: merkloyaliteit onder Gen Y

 

Velen zijn mij al voorgegaan met het schrijven van blogs en verhalen over merkloyaliteit onder Gen Y. Allen geven zij aan dat loyaliteit bij deze groep lastig te creëren is en dat dit op een andere manier moet dan bij eerdere generaties.

Meer

Waarom jij jouw klant vooral niet centraal moet stellen

Customer centricity, oftewel het centraal stellen van jouw klant. Tijdens het B2B Marketing Forum in DeFabrique in Utrecht had vrijwel iedere spreker het wel ergens op een slide staan als bepalende factor voor het succes van organisaties.

Meer

Contentmarketing voor webshops

Contentmarketing, wat is dat nu precies? Een half uurtje Googelen levert de meest uiteenlopende definitieomschrijvingen op.

Meer

Zo maak je een killer LinkedIn profiel

Of je nu werkt, studeert of op zoek bent naar een (nieuwe) baan, LinkedIn is een hele fijne tool om je te helpen bij het netwerken.
 
Meer

Van DNA naar beter in b2b-marketing

Willen jullie met je bedrijf gezien worden als kennisleider? Dan zul je niet alleen een vernieuwende kijk moeten bieden in jullie expertisegebied, maar die vernieuwende kijk vervolgens ook uit moeten dragen in alles dat jullie bieden, doen en bewijzen.

Meer

Alibaba werkt aan 'betalen met selfie'

Chinese internetwinkel presenteert nieuwe techniek in het Duitse Hannover.
 
Meer

De groeiende noodzaak van service design

Voor consumenten staan producten of diensten steeds minder vaak op zichzelf. Ze rekenen op aanvullende services die op elk moment van de customer journey waarde toevoegen. Service design zorgt voor het ontwerp van die optimale klantervaring.

Meer

Zijn automatische advertenties en menselijk imago geen paradox?

Organisaties, en marketeers specifiek, zijn sinds jaar en dag bezig bedrijven een gezicht te geven. Merken weer humaan te maken, bereikbaarheid in te bouwen en het imago van afstandelijke kolos tot het verleden te laten behoren.

Meer

10 relatietips voor een goed huwelijk tussen SEO en SEA

Steeds vaker hoor je de term 'search marketing' als synoniem voor 'search advertising'. Zijn we allemaal vergeten dat er in de zoekresultaten twee varianten zijn? De samenwerking in dit huwelijk wordt zelfs steeds belangrijker. Hoe zorg je voor het juiste evenwicht in de relatie?

Meer

Pagina's