Citymail | shipping smarter

april 2015

Samen sterker: Zo zet je een succesvolle samenwerking op

Meer

Ook bezorgen gaat sociaal

Meer

Zet de poort open voor Peer-to-Peer Finance

Meer

Google bouwt datamanagementplatform

Google ontwikkelt een datamanagementplatform waarmee adverteerders ook data over hun eigen klanten, of andere bronnen, kunnen importeren en daarmee beter targeten.
 
Meer

Wat is programmatic buying (in begrijpelijk taal)?

Meer

Onderzoek: welke service wil de klant?

Heldere, makkelijk te begrijpen dienstverlening waarin problemen zonder veel moeite worden opgelost. Dat is de service die consumenten het liefst krijgen. De klantervaring verbeteren? Dan kun je je dus beter richten op snelheid en gebruiksvriendelijkheid van bestaande dienstverlening.

Meer

Contentmarketing voor SEO: Wat is ‘kwaliteit’ volgens Google?

Schrijf jij voor mensen of voor Google? Als het goed is, voor beiden. Want content die goed is voor mensen, is goed voor Google. En andersom. Sterker: door te begrijpen wat volgens Google goede content is, ga je beter schrijven. Zo sla je twee vliegen in één klap.
Meer

Nieuwe regels creditcards nauwelijks bekend

Meer

Google gaat meer informatie met adverteerders delen

Google wil met adverteerders meer informatie gaan delen, zodat advertenties beter op doelgroepen kunnen worden afgestemd. Het is dezelfde aanpak die Facebook al in 2012 introduceerde met het concept ‘custom audiences’.
 
Meer

Hoe zoekmachinedata je helpen bij het vinden van relevante influencers

Contact zoeken met online influencers en ze activeren is voor veel bedrijven onderdeel van de marketingstrategie. Maar bepalen wie deze mensen precies zijn gebeurt nog te vaak op basis van nattevingerwerk.

Meer

Pagina's