Citymail | shipping smarter

customer service

Mooi verpakt zorgt voor groot succes

Luxemerken kunnen nog veel verbeteren aan de buyer journey van online klanten. Veel labels laten zowel op fysieke als digitale punten steken vallen, waardoor de luxebeleving online niet volledig tot zijn recht komt.

Meer

Seizoensgebonden of losse bloemen online bestellen, Flowder gaat internationaal

Een aantal online en e-commerce specialisten lanceert met de IT-specialist uit de bloemenbranche het online bloemenmerk Flowder. In eerste instantie in Nederland en, als het concept aanslaat, op de buitenlandse miljardenmarkt.

Meer

ASOS boekt goede resultaten ondanks dure pond

De Britse online mode retailer ASOS boekte over het tweede kwartaal van 2015 24 procent meer omzet. Op de thuismarkt stegen de verkopen met 27 procent, en internationaal 16 procent.

Meer

Klantsignaalmanagement zoals het ooit bedoeld is

Veel organisaties lopen vast met klantsignaalmanagement, omdat ze een cruciale stap overslaan: de klantketen als raamwerk.

 

Meer

Onderzoek: welke service wil de klant?

Heldere, makkelijk te begrijpen dienstverlening waarin problemen zonder veel moeite worden opgelost. Dat is de service die consumenten het liefst krijgen. De klantervaring verbeteren? Dan kun je je dus beter richten op snelheid en gebruiksvriendelijkheid van bestaande dienstverlening.

Meer

De menselijke factor in customer service - hoe dan?

Het is een veel gehoorde oneliner in de contactcenterwereld: in klantinteractie maakt de menselijke factor hét verschil! Toch horen we weinig succesverhalen van organisaties die zich op deze manier weten te onderscheiden.

Meer